COVID-19 udsætter lotteri til efter sommerferien
I AGF A/S ser vi med stor alvor på den aktuelle COVID-19 sundhedskrise og derfor har vi valgt at udsætte Det Store Østjyske Fodboldlotteri til efter sommerferien.

Vi følger situationen tæt og melder en ny lotteriperiode ud, så snart der er overblik over situationen.

Om Det Store Østjyske Fodboldlotteri

Alle kan nu tilmelde sig som sælgere af Det Store Østjyske Fodboldlotteri
I AGF har vi en vision om, at vores Klubsamarbejde skal være blandt landets førende fodboldfællesskaber. Derfor præsenterer AGF nu ’Det Store Østjyske Fodboldlotteri’.

Formålet er at promovere østjysk børnefodbold, at generere økonomi til de lokale klubber samt aktiviteter der er målrettet børnespillere og de frivillige trænere og ledere i AGF’s Samarbejdsklubber – Alt sammen for at styrke udviklingen af østjysk Børnefodbold.

Vi har derfor udarbejdet et skrabelotteri med mange spændende præmier, hvor I har mulighed for at få Jeres egen unikke lodseddel med Jeres eget klublogo på.
Lodsedlen skal sælges til 50 kr., hvoraf I som klub enten tjener 25 kr., eller 17,50 kr. pr. lod, afhængig af om I vælger at sælge uden eller med returret.

Fakta om Det store østjyske fodboldlotteri:
Antal lodsedler: 30.000 lodsedler
Salgspris pr. lod: 50 kr.
Salgsperiode: 15.04.2020 – 15.10.2020
Deadline for bestilling af lodder med eget logo: 1. april 2020
Indløsning af gevinstlodder: Senest d. 1. november 2020

NB. Der kan bestilles lodsedler uden klublogo eller med AGF’s logo i hele salgsperioden.

Sådan skal I betale for lotteriet

I bestiller et antal lodder MED eller UDEN returret – eller måske i en kombination.

Uden returret:
Her tjener I 25 kr. pr. solgt lodseddel. Når salget er afsluttet, indbetaler I 25 kr. pr. solgte lodseddel til den bankkonto, som står på medsendte faktura. (Husk at oplyse fakturanr. ved indbetaling). I beholder selv Jeres fortjeneste og kan disponere over dette beløb, så snart lodsedlerne er solgt.

Herefter modtager i et kontoudtog med saldo 0 kr., og alt er i orden. I skal naturligvis først betale efter at lodsedlerne er solgt. På fakturaen står seneste betalingsdato.

Er der bestilt UDEN returret, kan eventuelle lodsedler ikke returneres, og der skal afregnes med 25. pr. stk. for alle, I har fået tilsendt.

Med returret:
Her tjener I 17,50 kr. pr. solgt lodseddel. Når I har afsluttet salget, indbetaler I 32,50 kr. pr. solgte lod til den bankkonto, der er oplyst på fakturaen, som er indlagt i kassen med lodsedlerne. I beholder så selv de 17,50 kr. som er Jeres fortjeneste pr. solgte lodseddel.

Hvis I har usolgte lodsedler, som I gerne vil returnere, gør I sådan:
I pakker disse i en kasse og returnerer lodsedlerne til den adresse, som er nævnt på følgesedlen, som er vedlagt lodsedlerne, når de udsendes. Samtidig udfylder i antal returlodder på medsendte følgesedler og indlægger de udfyldte følgesedler i kassen sammen med lodderne.

HUSK: Tag en kopi eller et foto af den udfyldte følgeseddel til Jeres egen kontrol. Når vi modtager returlodderne, optæller vi, om antallet stemmer med Jeres optælling, og udsteder herefter en kreditnota til Jer, samt et kontoudtog, som fortæller, hvor meget I skal overføre til AGF af 1880. Herefter overfører I dette beløb til den bankkonto som er nævnt på fakturaen. I kan også vælge at overføre, så snart I har lavet Jeres optælling af solgte lodsedler. Afslutningsvis fremsender vi et kontoudtog som viser alle posteringer.

HUSK: At overholde fristen for returnering og betaling, som står på medsendte følgesedler. Returneres lodsedlerne efter denne frist bortfalder returretten.

HUSK: Vi står altid til rådighed med hjælp og vejledning – find vores kontaktoplysninger under ”Kontakt os”.

Materiale til Det Store Østjyske Fodboldlotteri

• Download og udskriv Plakat

• Vi sender altid 5 plakater med, men hvis du har brug for flere kan du her downloade og udskrive dem. Du må udskrive så mange plakater du vil.
  • Download Salgsguiden

• Salgsguiden kan hjælpe dig med hvordan du sælger lotteriet bedst muligt. Den er fyldt op med tips og tricks til at tjene mange penge.
  • Mobilepay kort

• Skriv klubbens mobilepay nummer og så kan dette bruges som alternativ til betaling med kontanter.